SIEDZISKA INTERSTUHL / BIMOS, TO ROZWIĄZANIA CHARAKTERYZUJĄCE SIĘ WYSOKĄ WYDAJNOŚCIĄ, „WYKONANE W NIEMCZECH”. TWORZYMY KRZESŁA, KTÓRE DOSTARCZAJĄ LUDZIOM MAKSYMALNIE MOŻLIWE KORZYŚCI TECHNICZNE, ESTETYCZNE, ERGONOMICZNE, EKOLOGICZNE I EKONOMICZNE. NASZE NAJWYŻSZE PRIORYTETY TO JAKOŚĆ I TRWAŁOŚĆ. JESTEŚMY CAŁKOWICIE PEWNI BEZKOMPROMISOWEJ NIEZAWODNOŚCI NASZYCH KRZESEŁ NA STO PROCEN. OZNACZA TO, ŻE MOŻESZ TERAZ SKORZYSTAĆ Z NASZEJ 10-LETNIEJ GWARANCJI
10-LETNIA GWARANCJA STOSUJE SIĘ DO WSZYSTKICH PRODUKTÓW INTERSTUHL / BIMOS I WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMIENNYCH, W TYM SPRĘŻYN GAZOWYCH I MECHANIZMÓW.
INTERSTUHL / BIMOS ZAPEWNIA NASTĘPUJĄCĄ GWARANCJĘ NA WYKONANIE, SKŁAD I FUNKCJONOWANIE JEGO PRODUKTÓW:
1. Niniejsze warunki gwarancji obowiązują w kraju, w którym dokonano sprzedaży, pod warunkiem, że zamówienie zostało prawidłowo złożone w Dziale Eksportu.
2. Interstuhl / Bimos zapewnia przedłużoną gwarancję na 10 lat na wszystkie produkty od daty dostawy, jak wskazano na etykiecie na spodzie fotela. W ciągu pierwszych trzech lat wszystkie części zamienne, w tym koszty pakowania i transportu, zostaną dostarczone bezpłatnie. Naprawa w fabryce będzie bezpłatna.
3. Od 4 do 10 lat Interstuhl / Bimos będzie nadal bezpłatnie dostarczać części zamienne, z wyłączeniem części podlegających zużyciu, takich jak materiały na pokrycie, części piankowe (pianki integralne), poduszki, kółka, powierzchnie ram / podstaw i stołów, granice i paski krawędziowe stołów. W przypadku wykonywania napraw gwarancyjnych w siedzibie dealera, użytkownika końcowego lub w fabryce, będzie naliczany dodatkowy koszt na pokrycie robocizny plus stała opłata na pokrycie kosztów podróży, w stosownych przypadkach.
4. Gwarancja Interstuhl / Bimos nie obejmuje:
4.1. zmian i szkód spowodowanych użyciem produktu do innych celów niż zamierzone. Gwarancja nie obejmuje również szkód spowodowanych niewłaściwym traktowaniem lub uszkodzeniami powstającymi w wyniku nietypowych skutków środowiskowych (ekstremalne warunki pogodowe, kwas, wilgoć itp.).
4.2. szkody spowodowane konserwacją lub prace naprawcze lub inne prace wykonywane przez samego klienta lub osoby trzecie.
4.3. szkody powstałe w związku ze zmianami w produkcji seryjnej na życzenie klienta lub w przypadku użycia materiałów dostarczonych przez klienta. Do takich produktów ma zastosowanie wyłącznie ustawowa gwarancja.
4.4. szkody powstałe podczas transportu (patrz nasze Ogólne Warunki Handlowe).
5. Okresy gwarancji obowiązują w przypadku zwyczajowego zastosowania przemysłowego, tj. 8 godzin dziennie przez 220 dni roboczych. Okres gwarancji zostanie odpowiednio skrócony w przypadku pracy zmianowej lub w trybie 24/7.
6. Okres gwarancji nie zacznie ponownie obowiązywać ani nie zostanie skrócony, jeśli prace będą wykonywane w ramach gwarancji.
7. Należy podać następujące dane w przypadku reklamacji: opis uszkodzenia lub wady, nazwa modelu, numer modelu, numer potwierdzenia zamówienia, dowód dostawy lub faktura, jeśli dotyczy. Te szczegóły dotyczące modeli krzeseł lub stołów są podane na etykiecie na spodzie artykułu. Jeśli te informacje nie zostaną dostarczone, Interstuhl może odmówić rozpatrzenia roszczenia. Roszczenia będą przetwarzane szybciej i łatwiej, jeśli prześlesz nam zdjęcie i / lub krótkie wideo z powyższymi szczegółami.
Jakość jest kluczowym elementem filozofii naszej firmy. Zastosowanie zarządzania jakością zgodnie z DIN EN ISO 9001: 2008, zastosowanie zarządzania środowiskowego zgodnie z DIN EN ISO 14001: 2009 i rozporządzeniem EMAS III (WE 1221/2009) a standard bezpieczeństwa i higieny pracy BS OHSAS 18001: 2007 gwarantuje kompleksową jakość i zrównoważony rozwój. Ponadto wszystkie nasze produkty posiadają znak bezpieczeństwa GS, spełniają normę DIN EN 1335: 1-3 i posiadają certyfikat Blue Angel (RAL-UZ-117).
Więcej szczegółów dotyczących Interstuhl na stronie: https://www.interstuhl.com/I/ia-en/index.php
Więcej szczegółów dotyczących Bimos na stronie: https://www.bimos.com/B/uk-en/index.php